2014. január 14., kedd

Bemutatkozom

Születtem. Esős, hétfői napon, a nyári napfordulón. Sáros, csatakos, ideges városban. Folyóparton.

Nevelkedtem. Hol falun, hol városban. Az elején inkább többet falun, mint a városban. Beteges voltam. A tüdőm nem bírta a városi levegőt. Később a városban. Kicsi volt. Középkori. Romantikus. Folyóparti. Történelmi.

A városnak köszönhetem az iskoláimat. A falunak köszönhetem a be nem magolható tudást.

Ki vagyok én? Mi vagyok én?
Tanulmányaim alapján érettségizett, azaz felnőtt. Segédprogramozó. A fentebbi iskolák révén Geográfus, Hidrológia-Meteorológia szakirányú végzettséggel és Földrajz tanár.
A falu nem állít ki oklevelet. Nincs papírom arról, ami a falu által lettem. És mégis azt hiszem, hogy a falu tett azzá, aki valóban vagyok. Egy rokonom szerint az ereimben nem vér, hanem termőföld folyik. 
Szkizoid módon kicsit régimódi de nagyon modern. Ismerem a sulykot de imádom az okos telefont. Ott ragadtam a két világ között. A modern kor és a régmúlt idők tanai gyúrtak azzá, amivé lettem. 

Szeptember. Balaton. Időjós. Szerelem. Diploma. Budapest. Munka. Esküvő. Gyermek. Munka. Gyermek. 

Írás.

Miről? Kiről? Miért?

Magamról. Emberekről. Ízekről. Illatokról.
Mert eljött az ideje! Mert most jött el az ideje. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése